(ufff! que xogo de palablas tan malo) Vale ao tema. Non sei se a miña traxectoria musical dará para dez discos, pero pode intentarse.
Ao mellor non cambiaron o curso da música do mundo, pero eu escoítoos obsesivamente no mp3.
(non van ordenados de ningunha forma, non sería quen de facelo)
Nº 1
Nickelback. All the right reasosns. Adoro a voz de este tío.
Canción favorita:
Animals
Nº2
Solomon Burke. Home in your heart. Para estudar, que é optimista.
Canción favorita:
Everybody needs somebody to loveNº3
KT Tunstall. Eye to telescope. Relaxanteeeee!
Canción favorita:
Black horse and the cherry tree.
Nº4
Lou Reed. Transformer.
Canción favorita:
Walk on the wild side.
Nº5
Green day. The best of green day. Por suposto as de antes, as de agora...ufff. Canción favorita:
Hitchin a ride.Nº 6
Deep purple. Smoke on the water. (Cañaaaa)
Canción favorita:
Smoke on the water.
Nº7
Mika. Life in cartoon motion. (Que felicidade máis tonta :)
Canción favorita.
Big girl (you are beautiful)
Nº8
Muse. Black holes and revelations. Non é dos que maís me gustan, pero ... canción favorita:
Supermassive black hole (que mal rollo de videoclip, pero é parte do seu encanto)
Nº9
Revólver. Básico 3. Por vicio e pop.rock?
Canción favorita:
Asustando al huracan.
Nº10
Dan Gibson´s Solitudes. Emerald forest. Para durmir ou meditar, según.
Canción favorita: The light of day.
Non a atopei, esta vai para que vos fagades unha idea.